Förlåååt

Förlåt mina fina trogna läsare. Har varit hemskt dålig på att uppdatera men nu har jag funnit stinget igen! Efter en stenhård helg (igen....) så är jag på benen igen. Påtal om att va på benen, vilket jag inte var i helgen hehe. Drog på jordens vurpa igen med mina hala skor så jag gick ner i spagat, det var helt sjukt va fort det gick. Men helt plötsligt stod jag på fötterna igen efter att en snäll själ hjälpte mig upp innan jag ens hunnit blinka. Haha, stört var det...

Men annars då så har jag inte gjort mycket vettigt. Jag har verkligen insett att jag måste börja träna nu förfan. Så äcklig och fläskig som jag känner mig nu har jag aldrig känt mig i hela mitt liv, haha. Så nu jävlar när jag flyttat ska jag gå på mitt band och köpa kort på aktiv motion som ligger precis där jag flyttar in:) wihoo.

Flyttar snart in iallafall, skrev på papper idag och var och kikade hur det såg ut med målningen/tapetseringen/golvet, och det ser jäkligt bra ut Tycker jag:) har dock lite separationsångest inför flytten, min mami<3 bäst hon:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0