Härlig dag på stan

Fick äntligen träffa min efterlängtade Emelie på stan idag! skulle behövt haft en burka på mig när jag gick bredvid den lilla negern... Grymt skönt att hon är hemma igen på svensk mark :D

Som ni såg på inlägget innan så käkade vi lunch och sedan en liten sväng på stan för att inhandla lite viktigt!:) jag inhandlade ett pannband, vantar, och sedan handlade jag lite olja till håret. Har hört att båda två ska vara riktigt bra och stärkande för håret så jag tänkte ge dom en chans att bevisa det:) produkter till håret är saker jag verkligen Tycker att man ska få unna sig, man känner sig ju ändå finare om man känner sig fräsch i håret. Så tycker åtminstone jag:)

Därefter åkte jag och Malin till stallet för vi skulle trimma lite i ridhuset med havremopparna. Skulle även hjälpa Ronja att hoppa på lucky så slog två flugor i en smäll:) han hoppade som en Gud som vanligt och Caesar skötte sig han å, men han fick gå lite lugnt bara.

Nu tänkte jag läsa lite körkort, sedan kanske kvällen har något roligare att erbjuda förhoppningsvis:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0