Hej torsdag

Jag bad till gud att jag skulle få vara ledig idag också, och det fick jag!! Jag skulle vilja vara arbetslös hela livet men om jag fick pengar ändå.. Fyfan så skönt det skulle vara. Orkar inte jobba, det tar så sjukt på krafterna. Längtar redan tills min pension börjar..

Tog en fet sovmorgon efter allt pluggande igår. Tillslut blev det korvstoppning i hjärnan och jag fick inte in något mer i hjärnan hur mycket jag än försökte. Så då gav jag upp och gjorde andra kula saker istället:) gos.

Har varit i stallet precis och fixat och donat. Blev lite trim i ridhuset men tålamodet var inte på tipp topp idag. Han va rätt stel, och det var nog jag också men det släppte i slutet så det va bra!:) nu sitter jag och käkar min lunch som består av en banan och ett ägg, helt okej för mig faktiskt. Nu blir det en snabbdusch och sedan körlektion 15,30.. Kill me.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0