Hopplahej

Efter denna helvetes skitplugg dag så trodde jag att träningen skulle gå käpp rätt också men Caesar gjorde dagen så mycket bättre helt plötsligt:) tror han börjar gilla mig mer och mer för var dag som går faktiskt. Äntligen börjar det bli ömsesidig kärlek från båda parter!

Men jag har en ide angående proven där faktiskt, är dock så osugen på att sätta mig framför dom och förnedra mig själv igen. Men som sagt, jag har en plan som kanske inte är så dum ändå.

Känner att jag egentligen inte blir nå smartare av att läsa i boken heller, så där är ju problemet. Får inte in nå mer fakta, korvstoppningggg.... grejen är ju att jag måste ta tag i skiten för mitt datum går ut snart och då lär jag göra om ALLT igen, och då menar jag teorikurserna halkbana, precis allt! Sugen på det? Inte riktigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0