In My sofa

Ja , här ligger jag i soffan! Ledig blev jag idag å, ingen ville ha mig som vikarie idag tydligen. Men det är bra för idag har jag lovat (tvingat) mig själv att jag ska plugga körkort och ta mig an dom där proven på datorn... Har gjort 2 stycken nu iallafall, och på första fick jag 55 av 70, vilket faktist va helt okej tycker jag. Sedan andra prover fick jag 46... Whattafuck?! Går ju bara neråt det här känns det som:( men ska fortsätta göra proven nu, tror det är 20 stycken så jag hoppas verkligen på ett bättre resultat snart. Men frågorna är så störda, alla svaren kan ju typ vara rätt. Var så nära att få ett utbrott alldeles nyss, men ska verkligen sätta igång mina få hjärnceller i arbete nu för jag ska fan i mig ha körkort. Så frustrerande.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0