My goood

Kan knappt förstå själv hur duktig jag var på körlektionen idag. Till och med läraren sa att det bara va att plugga nu!! Och så fick jag en high five;) woop!!!

Så nu har jag läst litegranna:) det var en spark i arslet och nu är jag taggad på att plugga lite ändå, men framförallt att få körkort!!! Dör. Kommer va så lycklig när jag fått det. Det skulle va den bästa presenten everrrr. Så nu är det bara att plugga plugga plugga. Ber till gudarna där uppe att jag klarar på första försöket. Då lovar jag att jag ska sköta mig och aldrig vara dum:)

Annars ikväll då? Jag och Malin va på media markt och sedan käkade vi middag på Ikea. Hur gott? Bäst. Därefter handlade jag en laddare till mobilen eftersom min strejkade igårkväll när jag endast hade 20% kvar. Ni vet hur paniken känns, som att livet går under ungefär. Sedan resten av kvällen har Malin hjälpt mig att uppdatera min iPhone, tack Gud att det är gjort.

Det tog oss 2 (?!!) timmar att göra det. Herregud bland det värsta jag varit med om. Hade aldrig klara det ensam, tur att man har en knodd i familjen hehe. Så nu känns det nästan som en ny telefon:) men jag avskyr iTunes, fattar inte varför dom ska göra allt så jävla komplicerat? Man hinner ju hyva ut datorn genom fönstret innan man ens kommit igång med det man försöker göra. Inte ens någon ide att jag ger mig in på sådana saker. Tacka vet jag Nokia 3310:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0