Nyårslöften

Jag har några nyårslöften nu när jag tänker efter lite. Sällan jag då, alltid eftersmart..

-körkortet, jag ska bara ha det. (!!!)
-träna och bli fit. Nu när jag har ett band kan jag inte skylla på något längre.
-knäppa mer kort, annars kommer jag gråta styggt när jag blir lite äldre. Har insett hur kass jag är på att knäppa bilder.
-skaffa lägenhet, typ nu.
-skaffa mig ett heltidsjobb. Försöka kan man alltid.
-resa i höst, läängtar!
-vara mer nogrann och ordentlig när det gäller allt.
-vara en stark tjej som inte låter någon bryta ner mig.
-ska inte lägga ner energi på någon som inte är värt det för fem öre.
-inte slösa pengar.. (vet hur det brukar bli)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0