Satan i gatan

Sinnes vad jag känner mig duktig nu som läser teori. Det börjar faktiskt lossna lite nu tror jag, och det känns ändå som att det går att ta in lite. Är ju faktiskt kul att plugga när man känner att man lär sig:) brukar dock inte hända alltför ofta om man säger så...

Ikväll ska det bli en sån lugn kväll som det bara kan bli! Ska bli skönt att inte behöva ha någon tid att passa eller att slippa köra utgång som har blivit lite av helgens enda aktiviteter nu på senaste tiden. Så ikväll kanske man borde slå till på en flottkväll och massa mys!!:) sååå, myskväll vs utgång? Utan tvekan myskväll!!!! Woop.

Ska försöka göra lite prov på datorn också för att bevisa att jag börjar bli redo för körning och skrivning på RIKTIGT. Nu jävlar ska kortet i hamn så är det bara. Kan spy på alla som lägger upp körkortsstatusar på facebook...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0