Trött

Förstår inte hur jag kan vara så hemskt trött hela tiden. Sen när det börjar bli natt blir jag pigg som en lärka, sådär lagomt kul när man vill sova.

Nu har jag precis tagit mig ett bad, så underbart. Nästan så att man trodde att jag hade kommit till himlen. Men nedå, var kvar på skolgatan när jag slog upp ögonen. När jag skådat min kropp så hittade jag ett antal blåmärken? Herregud jag måste sluta gå ut tror jag. I torsdags hade jag tydligen ramlat in i ett element på goya så det förklarar väl saken ganska väl. Det konstiga är att blåmärkena sitter på såna udda ställen så jag förstår inte hur det hela har gått till, blir så förvirrad:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0