Våga sova

Nu när jag ligger här och försöker sova så kan jag inte göra annat än att fundera över allt mellan himmel och jord. Tex är det så sjukt att man somnar och sover några timmar, sen vaknar igen och är vaken ett tag för att sedan sova igen och så håller det på hela livet. Precis som en annan frisk människa gör och som helt plötsligt inte vaknar igen för att den istället har somnat in föralltid. Att hjärtat bara slutar att slå. Det kan ju liksom hända vem som helst, det är det som skrämmer mig mest. Herregud, skulle jag ligga och fundera såhär varje natt skulle jag aldrig mer våga sova.

Dags för annat tänk! Har haft en sån mysig kväll med fint sällskap, precis vad som kan behövas ibland:) dags att dejta kudden lite nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0