What a day

Herregud vilken dag det har varit! Först var vi på bergstig med hästarna så dom fick springa av sig lite, och äntligen fick jag med mig en trött Caesar hem;) moahah. Duktig pånke! Sedan blev det lunch på stan med mallan och därefter lite Ove Jansson och sådärå. Sen mina vänner, blev det ju som sagt lägenhetskik.

Hade inte såna stora förväntningar faktiskt, men Gud vad jag tyckte om den!! Den var en 2a på 54 kvadrat tror jag, med balkong och badkar (!!). Perfekt för mig, och med en innergård och jaa. Den hade väl i princip allt som jag letade efter:) dock hade väl inte diskmaskin och tvättmaskin suttit fel men får väl bara gå ner i tvättstugan då;) woop jag som aldrig har tvättat i hela mitt liv. Hur ska detta gå? Och jag som är mörkrädd och avskyr att va ensam. Men det ska nog gå bra, gäller att lita på sig själv nu! Jag är inte rädd, jag kan klara mig ensam.

Nu vill jag bara ut till Ikea, Ove jansson, alla möbelaffärer, ja allt!!!! Så 1 februari smäller det, herregud det är typ om 2 ynka veckor... Kan inte riktigt smälta det faktiskt. Men känns skitjobbigt att flytta från mamsen, har redan separationsångest:( kommer sakna ihjäl mig, träffas ju liksom hela tiden nu och varje dag. Men sen blir det ju inte alls hela tiden men förhoppningsvis varje dag, annars tänker jag våldgästa på skolgatan hehe.. Min bästa mami<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0