:)

Har beslutsångest om jag ska ut och parta lite idag eller om jag bara ska ta det lugnt och vara hemma. Haha, vilket i-landsproblem det är... Men efter i fredags fick jag nästan nog, skulle va så skönt att bara chilla och ta det lugnt på helgerna istället för att festa järnet typ. Fast idag är det ju inte helg kom jag på, men ändå.
 
Som sagt så har dagen varit så himla härlig! Har knappt haft någon skugga överhuvudtaget och vi har legat på stranden från kl 11 till halv 5. Så lite färg har man allt fått idag:) När vi åkte in mot stan igen så kändes det som att vi var i en annan stad, helt sjukt vad vädret är lokalt nu. Här i stan var det nästan lite kallt och extremt mulet, men när man kollade bakåt där vi kom från så var himmelen alldeles klarblå.
 
Bild från mexico. Topp 3 bästa resan i hela mitt liv, utan tvekan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0