Oh looord

Haha Satan vad trött jag är! Mamma ringde kl 8 (!!!!)!och sa att snälla Christer skulle komma och snickra lite i lägenheten, men som tur var så kom de inte förrän vid 10 snåret, så jag behövde ju inte avlida iallafall ! Dock gick jag upp när mamsen ringde och diskade allt från igår så det slapp se ut som en svinstia här.. De blev precis klara så nu har dom lämnat mig. fick upp 2 stycken hyllor som jag är väldigt nöjd med iallafall:) vill dock ha lite fler saker men vet inte riktigt vad ännu så det får helt enkelt vänta lite, är ju ingen större brådska. Gårdagen var hur kul som helst igen med mina bästa! Har haft två riktigt roliga utgångar nu senaste gångerna, kanske bara för att jag säger att jag ledsnat på krogen haha.. Men det blir vad man gör det till, det mottot tror jag minsann på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0