onsdag

Åh herregud vad jag känner mig duktig!!!!! Klev upp 8 imorse och klockan 9 var jag, julia och emelie på plats på Gunder Hägg stadion! Dags för lite practise som sagt. Vi joggade först i spåret, därefter blev det intervaller och lite styrka. När vi var klar med det joggade vi av återigen i spåret och det var fan skönt att springa. Hoppas verkligen att jag kommer att hålla i detta nu för jag till och med tyckte det var roligt och då känns det verkligen som att  det slagit slint någonstans inne i mitt lilla hjärnkontor. Sen är det ju roligare och enklare att träna när man inte är ensam, dessutom får jag ju träna med två veteranfriidrottare ;) Lovelyyyy!
 
kocken var som sagt i farten igår!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0