onsdag

har haft ännu en superdag/kväll. Snacka om att jag har världens bästa runt omkring mig:) hihi. Jag lagade ju som sagt mat, men bilden har jag inte lagt in ännu så den får helt enkelt komma fram när jag har hittat mobilsladden. Den är nämligen på vift och jag orkar inte riktigt leta rätt på den för tillfället. Nu på kvällningen hämtade jag emelie från jobbet och så handlade vi lite behövande saker inför kvällen och begav oss sedan till gävlestrand för lite mysimys. Brittson kom även och joinade oss så  vi satt där på bryggan en bra stund innan vi begav oss mot andra mål. Borde verkligen sova nu för klockan ringer tidigt imorgon.. Kors i taket, jag ska till gavlestadion och springa (?!!!) Tror att det har slagit slint i huvudet på mig, men jag till och med är lite taggad för att träna.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0