tisdag

Nu vill jag bara åka hem till mammaaaaaaa. Buhuu, så känner jag alltid på kvällarna nu för tiden. Skulle nästan kunna flytta hem igen, saknar det verkligen ! Älskar min mami mest av allt :) Jaja, nog om det! Men jag har precis käkat iallafall så ska hoppa till kojs med en film strax hade jag tänkt. Jag och malin for och handlade lite mat osv efter träningen. Det är faktiskt mysigt att handla, bara strosa runt och hitta roliga saker. Får dock inte så mycket ny inspiration då jag vägrar skära i kött, tycker det är så vidrigt. Det jobbiga där är ju att jag älskar att äta kött, men då ska den vara tillagad;) så det enda som serveras i köttväg här hemma är köttbullar, korv och bacon typ....


Kommentarer
Emmie

Haha va rolig du är med köttet, hahaha!

2012-08-01 @ 06:28:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0