tisdag

Har startat ett mission impossible... Städa och rensa garderob! haha alltså det går bara inte. jag kan inte bara slänga mina kläder, även fast jag inte använder dom. ''den här kanske jag kommer vilja använda då, då eller då." Inte okej, jag måste slänga om jag ska få plats med nya kläder ,så är det bara.
 
Men jag har tagit en liten paus nu för att kika lite fälttävlans OS. Skitspännande faktiskt, första svensken var nolla! När jag ser vissa ekipage kan jag bara fråga mig själv vafan några utav dom gör där. Haha, det är flera som river ungefär hälften av banan, medans andra har superfina rundor. Om hästarna hoppar terräng hinder borde de väl kunna gå 125 banor felfritt också lätt som en plätt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0