.

Har inte riktigt haft tid för bloggning denna helg. Men den har som sagt varit helt galen och fantastiskt rolig! Vill bara spola tillbaka tiden lite och göra om det igen... Fredagen blev dock ganska kort för mig. Vi förade på hotellet innan vi drog vidare till stadion. Väl där inne så hade vi sjukt nice tills jag blev utslängd? Hahaha helt stört :D idag kan jag skratta åt det även om det blev lite kalabalik.. Riktigt komiskt var det!

Lördagen blev det lunch vid karlaplan där vi bodde på hotell( som förövrigt är ett sånt fint hotell) innan vi började köra igen! Fick äntligen en helkväll på summerburst;) helt sinnes va jag va lycklig där inne. Höjdpunkten var såklart guetta min baby. Jag aaaavlider bara jag tänker på helgen, ångesten bara växer fram...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0