hejhejjj

Jag har inte kunnat blogga pga av bloggappen varit cp och jag har varit ute i skogen i 3 dagar. Jag och cesse har varit på träningsläger för lotta ute i jäderfors på anläggningen som är där ute. Hur härligt ställe som helst, dock var vädret riktigt pissigt och det var ju lite tråkigt men vi hade hur mysigt som helst och alla hästarna har gått bra:) Helt sjukt vad mycket man lär sig av lottas träningar, går inte i ord att beskriva hur mycket man utvecklas och vad lärorik varje träning är! Men som sagt är vi hemma nu igen och här i gävle var det iallafall uppehåll så det var ju skönt.
 
Nu kommer jag att vara hemma tisdag och onsdag innan det bär av på resa igen. På torsdag åker vi på tävling i sundsvall och kommer hem igen på söndag:) Vet inte ritkigt vad jag hoppar för klasser men tror det blir 120 klasser hela helgen. Nu ska jag fortsätta hänga med josy cosy som har varit saknad här i mitt liv ett tag nu!!! får hoppas på att bloggappen funkar för det här med dator är ju lite småjobbigt tycker jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0