Onsdag

Har inte sovit bra alls inatt. Vaknade flera gånger och somnade nog inte förrän vid halv 2 snåret och klev upp halv 7. Dog ändå lite när klockan ringde men då var det bara att slänga sig in i en varm dusch så att man fick igång kroppen och huvudet lite:) jobbet gick kanon, så himla mysigt har det varit. Var ute hela förmiddagen och satt och byggde sandslott med sötnosarna. Ibland önskat man att dom var ens egna;) (dock om några år) Man går alltid glad därifrån! Jag måste sluta va så lat och verkligen bli glad att dom ringer in på morgonen!!!:)

På dagen hanns det med en tur på Caesar, sedan stack jag och min homie och handlade käk och lite gotta. Har haft en underbar eftermiddag/kväll faktiskt, uppskattas hemskt mycket från min sida:)<3

Ska snart sova för det är faktiskt tidig uppstigning imorgon som gäller. Sedan är dagen/kvällen fullspäckad kan man lugnt säga... Aaaavlider!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0