Rast

Jag dör vad skönt med lite rast. Även fast det endast är 30 min så kan det va skönt att få en stund för sig själv. Men det har gått väldigt bra även fast det va jäkligt tungt att kliva upp imorse... Men ändå lite kul att få åka ut till jobbet i min alldeles egna bil :D kändes så konstigt, och bara tanken att kunna åka var jag vill, när och hur jag vill är ju helt fantastisk!!!!! Kommer bli en fin sommar;) hihi. Slutar ganska sent idag och som tur var tar Frida Caesar idag, guld värt:) annars är det nog bara att ladda upp inför morgondagen och kanske tar en sväng förbi mamsen och myser lite. Nu ska jag fortsätta ha lin rast innan det är dags att gå tillbaka till verkligheten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0