torsdag

Hade sån sjukt mysig dag/kväll igår! ni är bäst mina underbara vänner:):):)
Men det jag får psyk på är den där jävla bloggappen? den funkar inte. Det går liksom inte ens att logga in.. Får hoppas att den börjar funka under helgen så jag kan uppdatera er hur det går på tävlingen i sundsvall:) Jag har precis packat klart och ska snart åka och hämta upp malin sedan vidare till stallet för att packa allt klart. Tror att jag har fått ihop allt, nu ska  vi bara slänga in det i lastbilen och fixa lite. Men som vanligt kommer jag glömma en hel del, det blir ALLTID så. Men bara jag får med det viktigaste, det är huvudsaken. Paniken som uppstår när man glömt något nödvändigt är inte så roligt, har liksom varit med om det alltför många gånger..
 
 Det ska bli så himla mysigt att komma iväg ett par dagar och bara koppla av och umgås. Det är även mitt och caesars första riktiga meeting när man sover kvar och är borta tors-sön, så det ska bli intressant att se hur karln sköter sig:) Får hoppas på det bästa, och att han är på sitt bästa humör som jag inte riktigt sett på senaste tiden. Får helt enkelt ta och fjäska lite;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0