just sayin

Det har blivit lite hysteri med texter och bilder överallt på internet, jag vet. men jag gillar det och har alltid gjort. Vet att det är en hel del som kan spy på det, men då tycker jag att de kan strunta i att läsa och bläddra förbi bara. Alla tycker olika och det är väl tur det. Jag tycker jag att det finns så himla mycket fina citat som jag bara dööör av när jag läser. Det kan vara skitsorgliga texter, pepptexter, kärlekstexter eller bara så jävla smart skrivna texter som man verkligen faller för, åtminstone jag. Jag kan sitta i timmar och bara läsa för att jag tycker att det är roligt och givande på något sätt, och man hittar alltid någon bild där man tänker ''så sjuuukt sant, fan vilken bra text.''  Bara för att man lägger ut en bild med en depptext som handlar om kärlek eller en låttext behöver inte det betyda att jag är olyckligt kär i någon eller blivit dumpad. Just so you know. Jag har säkert lagt ut 100 bilder med kärlekstext och jag har inte varit kär sedan lååångt tillbaka, och dom bilderna har absolut inget med mig eller att jag är olyckligt kär att göra utan jag har isåfall gillat texten och vill lägga ut den här, facebook eller instagram. Eller så är man som mig, lite kär i kärleken bara:)

Sedan finns det ju såklart texter som jag fått inspiration ifrån också, som man verkligen kan ta till sig av. Det är så många gånger man har suttit och läst låttexter eller något liknande när man verkligen får en tankeställare. Bland annat om hur man blir behandlad av andra både psykiskt och fysiskt. Men såklart ska ju inte allt gå till överdrift heller:) Det var bara det jag ville säga, och så tänkte jag slänga in några nyfunna favvosar.





Kommentarer
won

quite interesting=)

2012-03-29 @ 04:03:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0