lördag

sinnessjuk kväll igår! hahaha, säger bara det.. Hade så himla kul med finaste flickorna! Idag har jag varit på stan en sväng och käkat bakislunch, sedan lämnade jag in min telefon på telia eftersom jag tappade den igen igår. Det blev grått på halva ena sidan på displayen så min stackars lur mår inte så bra. Men som sagt lämnade jag in den och kommer få en helt ny inom 48 timmar! Cred till den söta killen på telia som va så snäll och hjälpsam.

har somnat på soffan ett visst antal gånger redan nu, så ska nog gå och lägga mig snart.. Är så sjukt trött så det finns inte! Imorgon är det tävling i falun vilket innebär tidig uppstigning, så håll tummarna för att det går bra:)

ni mina vänner, jag har en annan telefon nu med inga nummer så dra iväg ett sms så jag får erat igen:) 0738198194


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0