Lördag

Nu är allt viktigt flyttat till lägenheten! Nu är alltså säng, köksbordet, stolar och tvbänken på plats. Vi har grejat lite nu på morgonen och fick bra flytthjälp av två starka karlar. Hade aldrig gått med endast min och mammas styrka..så den hjälpen tackar jag enormt för :D

Har typ inga grejor kvar i strömsbro, känns jättesorgligt men är ändå taggad för att ta steget till vuxenlivet på riktigt nu! Får se om första natten blir idag eller hur jag gör, har inte riktigt bestämt mig än. Jag jobbar imorgon också så skulle va skönt att sova i strömsbro då med tanke på att jag börjar kl 10 redan:) som sagt, får tänka på saken!

Ska tillbaka till lägenheten senare så då ska jag försöka ta lite bilder och lägga upp här! :) hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0