måndag

nu vill jag va friiiisk. Hade kunna gjort massvis med saker idag egentligen om jag varit frisk, antingen gått på hockey, jobbat på hockeyn, tränat på caesar eller allmänt chillat utan att känna sig som en dödlig sjukling. Jag hade ju faktiskt mina aningar om att jag var ordentligt sjuk, eftersom jag nästan aldrig är sjuk i vanliga fall. Sen är det fan onormalt att ha sån extrem smärta i halsen också, så det är skönt att ha fått pencillin:)

Snälla Lollo tränade caesar istället för mig idag också, så himla snällt. Blir så glad av att man har så snälla och omtänksamma människor runt omkring sig! Det hade gått bra iallafall, så det var skönt att han skötte sig. Hade velat vara där och kolla men det fick jag inte:) tror mallan tar cesse imorgon på hoppningen, så hoppashoppas jag är bättre då så jag kan åka ut och titta iallafall. Skulle behöva ta mig till stallet i vilket fall som helst eftersom han från tidningen ringde idag och ville ha en bild på mig och malin som han kan sätta in på onsdag. Så får hoppas jag mår bättre imorgon när jag slår upp mina ögon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0