Måndag

Har haft en riktigt härlig dag idag! Det började med att jag mötte upp emelie på stan så skulle vi kika lite i min lägenhet och därefter ta en PW på hälsans stig. Så sjukt härligt väder nu så man kan inte låta bli att bli pigg och glad. Det slutade med att det blev en promenad på 2 timmar och därefter en sallad på flanör! Kändes ganska välförtjänt att mysa ner sig lite och käka gott:) Perfekt dag enligt mig.

Nu har jag precis kommit hem från stallet. Det var så himla hårt ute så vi gick till ridhuset istället och trimmade en snabbis. Är hoppträning imorgon och då vill jag inte ha en vild och okontrollerbar havremoppe.. Men han kändes fin idag och jag hoppas han sköter sig imorgon också.

Sen är det en sak som jag aldrig slutar fundera över. Blir så less på att jag aldrig blir frisk?! nu har jag  varit förkyld i, jaa jag vet inte hur länge. När jag väl känner mig piggare så tar det om på nytt igen. Måste vara något virus eller något annat skit, så jag kanske borde besöka hälsocentralen en sväng.. Dock inte lika sugen på att käka pencilin;) haha..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0