Norrfly

Allesammans, det blev ju ett besök på norrfly igår. Alltså det huset skrämmer fan skiten ur mig! men ändå vill jag åka dit igen och igen och igen. Man blir helt exaltherad när man sitter utanför i bilen i väntan på att gå in. Det hände lite smågrejor igår först, vi såg en del saker men det kanske var synvillor men känns inte som det faktiskt. Vi satt iallafall utanför och sedan åkte vi och vände bilen och sedan körde vi upp på parkeringen igen. Då ser vi att dörren har öppnats mer än vad det gjort innan?!? vi satt kvar och kollade in i fönsterna och försökte se saker men jag såg inget speciellt då, medans andra såg vissa saker. Helt plötsligt är det 2 stycken som skriker ''dörren stängs, dörren stängs!!!!!'' då har den där jävla ytterdörren stängts!!!!!!!!! dom ser alltså hur dörren sakta stängs igen. Det var så stööööööööört så jag kan inte ens beskriva i ord, tårarna bara rann på mig. precis innan dörren stängts så tänkte vi att  vi skulle ta oss i kragen och gå in, men bara några sekunder efter att vi tagit på oss ytterkläderna så stängs ytterdörren som sagt, precis som att vi inte var ''välkommna''.

Efter det vågade vi inte gå in. Jag ville såå gärna gå in! hjärtat sa ja, men hjärnan sa nej. Så denna gång skådade vi endast huset inifrån bilen. Och det kanske var tur det, hade nog blivit ett psycho om jag gått in där. Tänk om den där dörren hade stängts när vi var där inne? Gud jag vill inte ens tänka på vad som kunde hända där inne. Har hört vänner som berättat så sjuka saker som också varit där, och när vi var där för något år sedan så slocknade våran lampa när vi var påväg upp för trappen av en okänd anledning. Är så fascinerad av huset men jag tycker det är så sjuuukt läskigt där så det inte ens går att beskriva i ord. Så den som inte tror på spöken borde verkligen åka dit. Det var några som blev motbevisade igår;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0