onsdag

Det är så himla skönt att va hemma hos bästa mamma igen. Vill nästan aldrig åka härifrån igen, känner mig så trygg här. Buuu, att jag alltid blir så blödig. Tror nästan att jag ska sova här inatt och mysa med mami ikväll. Börjar ändå inte förrän kl 12 imorgon så det är lugnt för den delen. Har sovit två nätter borta bara, och så känns det såhär redan. Haha, trodde aldrig att jag skulle få sån här hjärtesorg.. Men man måste väl vänja sig, jag är ju ändå 20 år;)

Jag har anmält två tävlingar idag också, så nu är det lite tävlingar inplanerade! Det är tävling nu på söndag i falun där jag ska starta 110 och 120. Sen anmälde jag till Horse festival som är i april någon gång, där anmälde jag 110 och 120 på torsdagen och sedan 120 på lördagen. Får se om jag kanske efteranmäler en klass på söndagen, det visar sig. Anmälde också till Söderhamns tävling som är den 24 mars tror jag att det var, och där blir det 110 och 120 också. Så nu känns det lite kul att man kommit igång med tävlingarna igen:) hoppas bara han sköter sig lika fint som min finaste bästa ängel gjorde. Gud vad jag saknar henne också, nu när jag ändå är igång med saknandet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0