Onsdag

Varit på bilskolan på förmiddagen en sväng, sedan blev det lunch på stan och hämtade även hem min nya dator! Hur bra blev inte livet nu då helt plötsligt? En iPhone som är igång och en dator som funkar igen:)

Vid halv 3 så tränade jag dressyr med Caesar för Uffe lind. Det gick faktiskt jättebra, han kändes superfin så det var kul. jag har aldrig riktigt tränat dressyr för en "riktig" tränare, och man märkte ju att det va första gången för mig alltså. Förstod inte riktigt det där dressyrspråket, så blev lite lost där någon gång men det löste sig ;) men det vore nog bra för både mig och cesse att träna för honom lite oftare. Han var så himla fin på slutet, den känslan vill jag ha oftare:) han behöver verkligen tränas upp på marken för där är han ganska svag än.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0