Sänghäng

Har precis tagit ett bad och nu intagit sängläge med min skithals. Var kanske inte så smart att ta av sig jackan när jag fick alla svettningar i ridhuset men jag höll på att dö av värmeslag. Då var det värt, men kanske inte nu.. Det är lätt att vara efterklok, det citatet har man ju använt sig av ett visst antal gånger.

Men som sagt gick jag med Caesar till ridhuset strax innan 8 och så tog Malin Caesar och jag gick hem med Ville. (då jag även dog av svettningar så lärde dra av mig jackan) det värsta jag vet är att svettas, speciellt när man verkligen känner av det själv. Jaja, nu kom jag av mig. Sedan sprang jag tillbaka till ridhuset för att kolla träningen. Malla och cesse va jätteduktiga:) blev så glad när jag kollade på dom, sötisar.

På slutet hoppade Lotta upp och hoppade lite, så roligt att se det också. Caesar såg verkligen fin ut. Skulle vilja se mer av det :) det sägs ju att man lär sig en hel del av att sitta på läktaren och titta också. Hon är så jäkla duktig och är verkligen en grym förebild, det tror jag de flesta håller med mig om. Det går liksom inte att beskriva. All cred till henne, så mycket tid och själ hon lägger ner på att hjälpa oss allihopa på träningarna. På bara den här vintern har alla tagit sånt stort kliv fram och det är tack vare henne:)

Åh nu börjar tabletterna värka så ska försöka sova någon timme nu inatt iallafall(hoppas!!) sleep tight. Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0