Somebody I used to know

Alla har hetat något med "somebody i used to know" på Facebook, det har ju verkligen varit hysteri om den låten. Jag har trotsat allt och inte ens pallat lyssna på den, eftersom det var sånt tjat om den överallt. Men igår hörde jag den för första gången och den var verkligen bra! Trodde faktiskt inte alls att den skulle va bra, men nu spelas den i spotify flitigt hemma hos mig:)

Annars då? Igår hade jag väldigt trevligt, dock hemskt dumt av mig att gå ut trots min halsont. Men kunde liksom inte riktigt låta bli:) var ju trots allt löning och lördag.. Var faktiskt på goya och det va riktigt kul igår:) har varit så anti goya på slutet men igår var det perfekt. Träffade lite härliga och shaka loss lite, tänk så gott i hjärtat det kan göra:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0