studentens lyckliga dagar

Men jag döööör. Är så sjukt avis på 93orna som har hela studenten framför sig nu!!!! Ville skjuta varenda liten en jag såg på stan i tisdags, innan de skulle kliva på studentkryssningen. När kryssningen var så kunde man slappna av för nästan allt var klart i skolan, och då lekte livet som i en lekpark. Jag saknar skolan, saknar alla tråkiga lektioner (helt sjukt att jag gör det.....) men jag saknar inte proven och all stress som skolan innebar. Men klassen och sammanhållningen, samt de härliga tiderna när det inte alls var så mycket plugg att tänka på. Alla som går ut skolan innan en själv säger alltid ''ta vara på skoltiden'', men då skrattade man bara åt den meningen. Men nu förstår jag precis vad just den personen menade. Såklart är det underbart att va klar med plugget, men som sagt så kan jag sakna ihjäl mig ibland. Att få göra om våren+studenten skulle jag kunna göra vad som helst för! Dels för att jag nog skulle gjort några saker annorlunda, och sen bara för att få uppleva såna underbara stunder en gång till i livet. Det var sån sjuk känsla den dagen/veckan, så lycklig men samtidigt en galen ångest. Ångest för att typ alla går ju olika vägar och man kanske aldrig mer ses igen, sedan är det ju dedär med vuxenlivet. Spännande, men somsagt var det liten släng av ångest också. så ni som fortfarande går i skolan, NJUT!!! ni anar inte vad jobbigt det är att se alla skolmänniskor när man själv lever ''vuxenlivet''.

hahaha, nu ska jag sluta va butter. Men det är inte förbjudet att sakna, så det får man göra:) Det tror jag även att varenda kotte kommer göra en gång i livet, minst. Dumlekakorna är nu bakade iallafall och jag har gjort ett körkortstest idag igen som jag fick underkänt på. (inte riktiga provet, utan övningstest på datorn här hemma.) Det är så svåra prov så att jag bara vill sätta ett skott i pannan bara jag tänker på det. Hur fan kan alla retard klara proven???? Det ska ske ett under om jag ska bli godkänd.... Blir så sjukt frustrerad. Men nu har jag typ 4 tester kvar, och sedan ska jag ringa bilskolan typ på måndag eller något och höra vad dom har att säga. Vill bara ha det där jävla idiotkörkortet nån gång. Det är nu eller aldrig, känner att hoppet börjar tappas lite. Skulle bli lyckligare än lyckligast i världen om jag skulle bli med körkort någon dag snart:):) då lovar jag att aldrig mer va dum och alltid sköta mig.

Funderar på att ta mig ut på en liten PW nu, men det tar emot lite. Sitter och kollar biggest looser, kändes ju hemskt passande liksom efter den här dagen.... Minns inte senast jag rörde på fläsket, så det måste bli skärpning nu om jag inte vill ligga i vassen i sommar och se ut som en flodkossa. När jag flyttat bor jag ju typ granne med ett gym så då blir det iallafall andra bullar, då kan jag inte skylla på något längre:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0