tidsfördriv

1. hur gammal är du om fem år? 25
2. vem var den sista du träffade? mamsen
3. hur lång är du? 165 på passet!
4. vilken var den senaste film du sett? pretty woman
5. vem ringde du senast? mamsen
6. hur löd ditt senaste sms och till vem? Till E ''och kossor kan flyga...;)''
7. var är dagens planer? Jag ska kurera mig först och främst. Mina tvprogram börjar snart också hihi
8. föredrar du att ringa eller skicka sms? Hm, det är nog sms. Man får liksom ''prata'' i sin egna takt när man vill.
9. är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Ja dom är ju inte gifta, inte sambos och inte skilda heller
10. när såg du senast din mamma? inte alls för så längesen faktiskt
11. vilken ögonfärg har du? grööönblååå
12. när vaknade du idag? 5, och sen vid 8 igen
13. har du någon gång hittat en katt? ja men den har ju inte varit vild
14. vilken är din favoritplats? sängen kan det nog va, ibland stallet när man är i rätt mood
15. vilken plats föredrar du minst? olika från dag till dag! :)
16. var tror du att du befinner dig om tio år? Det är en riktigt bra  fråga.
17. vad skrämde dig som barn? skelettet som var med i mysteriet på greveholm och våran källare.
18. vem fick dig att skratta senast? det är många senaste tiden
19. är du för ung för att äga vinylskivor? hahah ja
20. har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. sover du med eller utan kläder på dig? Utan oftast
22. hur många kuddar har du i sängen? 2, men har några stora kuddar som får vara med ibland också
23. hur många landskap har du bott i? ett
24. har du någon gång spytt på fyllan? ja.....
25. föredrar du skor, strumpor eller barfota? på sommaren är det nog barfota iallafall
26. är du social? Jaa ganska
27. vilken är din favoritglass? har ingen favvo
28. vad skulle du göra om du vann en miljon? jag skulle spara dom till något jag verkligen vill göra/köpa.
29. tycker du om Kinamat? göttans
30. tycker du om kaffe? just nu är jag inte förtjust i kaffe
31. vad dricker du till frukost? juice eller mjölk
32. sover du på någon särskild sida? brer ofta ut mig över hela sängen, annars är det någon kant
33. Kan du spela poker? hahah nej
34. tycker du om att mysa? love it
35. är du en beroendemänniska? aa jag är nog det
36. känner du någon med samma födelsedag som din? Inte vad jag kan komma på just nu
37. vill du ha barn? absolutely
38. kan du några andra språk än svenska? inte egentligen för min engelska suuucks
39. har du någonsin åkt ambulans? nej peppar peppar ta i trä
40. föredrar du havet eller en pool? havet (!)
41. vad spenderar du helst pengar på? kläder, vem gör inte?
42. äger du dyra smycken? ja men jag använder dom aldrig
44. vad var det senaste du stoppade i munnen? lunch
45. vem är den roligaste människan du känner? ingen nämnd, ingen glömd<3
46. välj ett ärr på din kropp? nej tänker jag inte göra
47. vad har du för ringsignal? the next episode
48. har du kvar klädesplagg sen du var liten? hahah ja, speciellt min spicegirls magtröja och klänning. favvosarna
49. flirtar du mycket? kan jag inte påstå, är för gammal för sånt nu
50. vart togs din profilbild för din blogg? i gympasalen, i en båt och hemma i hille
51. kan du byta olja på bilen? hahah men nej
52. har du fått fortkörningsböter? Nej har liksom inget körkort ännu
53. vilken var den senaste bok du läste? körskoleboken
54. läser du dagstidningen? oohja
55. prenumererar du på någon veckotidning? hänt extra och veckorevyn
56. dansar du i bilen? nej jag sitter oftast ganska still i bilen
57. vilken radiostation lyssnade du på senast? mix megapoool
58. vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en tid och ett datum
59. när var du i kyrkan senast? när det var lucia:)
60. vilken person utmanar du? hahaha whaaat...


Kommentarer
won

sweet Anna

I like it.

2012-03-29 @ 03:55:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0