Tillbaka

Är jag efter mitt sociala liv-uppehåll. Det är tuffa tider för en del. Shit vad kämpigt det har varit nu sista dagarna i lägenheten utan dator, mobil, framförallt internet och all kommunikation. När man strosade Runt på stan hade jag velat nitat varenda människa som Visade sin iphone synlig. Jag överlevde knappt dessa dagar! Hur klarade man sig utan såna tekniska prylar för ett par år sedan bara? Helt ofattbart för det existerar inte ens i min skalle. Men veckan verkar sega sig fram och jag se fått ett par utbrott idag på denna jävla skittelefon. Alltid samma problem när den ska upplivas. Förstår inte varför man fortsätter dras med iPhone när allt bara är ett enda stort problem. Nej men idag kände man att man levde och hade lite känslor i kroppen. Men som sagt är den igång nu men det är noll nummer på den, så skicka ett mess!!!!
Need u guys:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0