Torsdag

Shit vad den här veckan har gått fort. Nu är det snart fredag och helg igen, lycka. Även fast hela helgen består av jobb för min del så är det ändå skönt med självaste helgen. Man kan slappna av och dagarna känns så mycket längre och man hinner oftast med det man behöver :) lööövely tycker jag.

Har jobbat 7-14 idag, jobbade in sista halvtimmen och så hoppade jag över lunchrasten. Kändes ganska värt faktiskt :) älskar att va på mitt gamla dagis, snacka om nostalgikänslor när man ser sig omkring. Härligt att va back on track igen! Ska även va där imorgon, men då blir det kortdag, 7.30-11.30! Ska även försöka hinna med en del viktiga stuffs på eftermiddagen så det va ju mer än passande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0