Torsdag

Så himla härlig dag idag igen, och jag blir så glad av detta vårväder. Det får mig att glömma det dåliga på något sätt och gör så att jag är positiv, vad det nu kan innebära. Var iallafall i stallet hela förmiddagen, och först blev det ridhuset en sväng för att trimma lite inför morgondagen. Han kändes fin, och inte alls sådär putt han kan bli när han gått i ridhuset några dagar. Det känns bra inför morgondagen, och han borde vara mjuk och fin efter dagens pass:) Guuud nu när jag tänker efter börjar jag faktiskt bli nervös. Det är nationellt också så det kommer vara svårare banor och mer tekniskt än vad det brukar. How to survive?! Ibland kan jag bli så nervös att jag bara vill spy och få det överstökat. Det är hemskt nästan, men när man väl kommer in på banan får jag sån adrenalinkick och blir taggad!

Nu på eftermiddagen har jag och malla lagat mat, och ska fortsätta med att baka alldeles strax. Snacka om hemmafruar?! måste bara hitta en man jag kan laga min goda mat till ;) hihi. Vi lagade iallafall fetaostfylld kyckling, quinoa, sweetchilisås+mangorayasås och sedan en skitgod sallad till! Mätt? mjaaaa. Känns som att jag har ätit för en hel armé.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0