.

Denna kväll har jag tagit tag i lite städning här hemma, även disk som stått framme någon dag nu. Det är fan i mig jobbigt att bo ensam, det känns som att det enda man gör är att städa och diska. Var är min karl när jag behöver honom? Det är frågan. Är inte klar på långa vägar, men ska ta en paus nu och lägga mig i badet tänkte jag. Borde även dammsuga men eftersom jag råkade dammsuga upp en kork så är det liksom stopp i slangen och jag får inte ut den, så det går inte att köra med den längre. (vet att det lät fel, men kan inte formulera på annat vis.)

Ska även ta mig an tvätt och så ska jag gå upp till mitt vindsförråd, men det vågar jag icke när det är mörkt ute, och definitivt inte när jag är ensam!:) har strukit mig från tävlingen imorgon också :( buuhu, hoppas ponken är lite stel bara och att det inte är någon fara med honom. Som sagt, den vardagliga turen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0