Gooodmorgon

Uppe med tuppen skulle man nästan kunna säga.. Inte riktigt då men litegrann. Är faktiskt förvånansvärt pigg idag, vilket är grymt skönt och lite oväntat med tanke på att det är måndag:) jag börjar jobba om en timme och blev även förlängd till kl 5 idag, så det är perfekt. Speciellt nu när det är så fint vänder ute. När jag slutat ska jag röra lite på Cesse! Veterinären fick kolla på honom igår, och han hittade inget fel så vi kan träna på som vanligt. Tråkigt bara att man missade hela den här tävlingshelgen, men huvudsaken han mår bra:)

Nu ska jag göra mig iordning, hoppas ni har en fin dag everyone. Pözzz



Kommentarer
Anonym

Vilken veterinär?

2012-05-07 @ 14:52:40
Anonym

John österdahl:)

2012-05-10 @ 21:34:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0