Måndag

Tycker måndagar alltid är lite ångestfyllda, det är så sjuuukt långt tills helg så man blir helt slut i huvudet. Men skönt på ett sätt också att det är veckodagar för det är då jag vilar upp mig. Även fast det brukar vara tvärtom... Ska strax åka till stallet men blev genast osugen när jag kollade ut genom fönstret och såg att det förmodligen är regn på G. Kul...

Hahah ja justja, douchebagofgavle på instagram är iallafall avslöjade och det va så sjukt kul alltihopa, det var kul så länge det varade. Malin Berggren och hennes tjejkompisar, karma is a bitch;)



Kommentarer
Anonym

Kan tycka att det är väldigt komiskt att Malin tycker du ska tagga ner på storhets. Om inte jag missminner mig helt så blev hon och Johanna p inte insläppta en Halloween, inte en enda krog släppte in dom för dom var klädd i spetsunderkläder och horn. Såg dom sent med smink i hela ansiktet och dom såg ut som två åkerspöken! Dom har ingen egen storhets, dom köpte sin storhets och operera in den! Haha

2012-05-16 @ 09:16:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0