Måndag

Har varit sånt konstigt väder idag, men det känns skönt att jag hann rida medans det var någorlunda uppehåll iallafall:) vissa gånger känns det verkligen som att det är storm ute. Trodde att sommaren var på ingång, men skulle snarare vilja säga att den är på utgång.. Cesse var pigg och glad idag iallafall, min sötis:) Sitter och funderar på om jag ska anmäla till Älvkarlebys tävling som är torsdag-lördag. Kan inte bestämma mig över vilka klasser/dagar jag ska rida isåfall. Ångeeest..

Har hunnit handla idag också, vuxenpoäng!! Kan faktiskt tycka att det är lite mysigt att handla och gå runt och kolla in vad som finns bland alla hyllor. Kanske håller på att växa upp jag med;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0