Onsdag

Oj nu var det längesen jag skrev här känner jag. Har varit hemskt dålig på det men har verkligen inte haft lust att skriva något här, så jag lät bli istället:) men nu är det skärpning, precis som jag har sagt 100 gånger men ska verkligen försöka för att jag ser att jag har en hel del trogna läsare. Sötisar, det blir jag faktiskt glad av. Även om det är en drös som snokar också, så vet jag även att mina nära och kära läser:)

Helgen har gått så jäkla fort och har bestått av fest, nästan bara festligheter faktiskt. Måste skärpa till mig angående det, alkohol är inte bra och man blir nästan lite dum i huvudet av det. Även om det är en bra helgsyssla;) vill ju inte bli bundis med sköningarna på bänkarna på stan. Inte än iallafall... Orkar inte berätta allt som hänt under helgen men den har varit guld och det är tack vare mina nära och kära.

Igår så ramlade jag av Caesar för första gången också. Han typ kraschade i en oxer på träningen och han gick ner på knäna efter hindret och fick med sig alla bommar tror jag. Jag hamnade under honom men jag klarade mig lyckligtvis någorlunda bra. Han klev mig på smalbenet och sparkade/knäade mig i svanken. Är lite mörbultad och öm i kroppen men det hade kunna gått 100 gånger värre så jag får vara glad att det blev lindriga skador:) dock lite olyckligt att det är tävling hela helgen och det var våran första uteträning så jag hade verkligen behövt lite genrep men han trampade av sig en sko så kunde inte fullfölja hela träningen.

Så vi får väl se hur det går i helgen, det är ju ändå första utetävlingen så det kommer kännas sjukt ovant. Men ni får hålla tummarna att vi får in 3 felfria rundor, då blir jag lyckliiiig!!!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0