Torsdag

När jag skrev rubriken insåg jag hur jäkla fort den här veckan har gått. Har knappt hunnit med att tänka ens, det har bara rullat på som det ska i ovanligt snabb takt. Har varit på milbodagiset hela veckan vilket jag älskar!:) det är så mysigt där och barnen är så söta. Imorgon jobbar jag 7.30 - 15 och därefter ska jag åka till Sandviken för jobb på Göransson arena. Kul dag, enbart jobb.. Men det är pengar, får helt enkelt se det hela från den ljusa sidan:) har aldrig jobbat där heller så det ska bli spännande och se hur det är där. Tror att Sandvik firar 150 år eller något liknande så det verkar vara en rätt stor tillställning. Nu ska jag klä på mig och åka till jobbet, 10-16 passet väntar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0