Torsdag

Satan i gatan vad skönt det var med en riktig dusch. Har skrubbat hela kroppen så nu känner jag mig ren och fin inför helgens bravader. Inte för att den är speciell på något vis egentligen, men hade ju en vit helg förra helgen så på lördag ska jag och damerna ut och svänga våra lurviga! Det finns säkert något som ska firas, så alltid finns det någon anledning till att ta sig en krogtur! Kul ska det bli iallafall:) Var ju trotsallt inte ute på sista april, kom inte riktigt så långt... Heheh

Har lite ångest inför imorgon, jag kommer ju va d.ö.d imorgon kväll/natt. My goood, men håller mina tummar och tår för att jobbet ska gå bra och att det är roligt:) skulle vara rätt fint dää.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0