.

Nu har jag tävlat klart för i helgen. Ganska skönt faktiskt :) Är jättenöjd med helgen iallafall även om jag kanske har haft lite stolpe ut. Idag red vi 125, det kändes till och med lågt efter 130n igår haha... Vi rev 2an men annars var han klockren. Det var en A:0a, men red inte så jättesnabbt då jag inte riktigt hittade några passande svängar heller. Men vi fick en placering iallafall även fast vi rev så det var kul! Var riktigt mycket fel i 125 klassen konstigt nog.
 
Är så sjukt trött idag. Smart som man är så gick jag ut igår med några lovely friends. Upp halv 8 imorse och trodde jag skulle skjuta mig själv. Helt mosig på, men nu under dagen har jag sovit ett par timmar så nu borde jag vara fit for fight igen kan man ju hoppas på;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0