helgen

vilken helg det har varit! Både bra och lite mindre bra. Men vi åkte ju som sagt till hudik i torsdags efter att jag jobbat lite. kom dit på eftermiddagen och då trimmade vi hästarna lite innan vi åkte och kollade på lollos uppfödning som itne stod så långt därifrån. Därefter blev det middag på ett ställe som hette typ Old Texas eller något sånt. Så sjukt god mat där, det är ungefär som churchstreet här, fast ännu godare ;) hihi.
 
Fredag var första start och då red jag en 120. Var felfri i grundomgången och sedan rev vi ett i omhoppningen. Både slarvigt av mig och caesar kan jag tycka faktiskt, så vi tar på oss det båda två! Hade vunnit om jag var felfri så det var lite surt men jag är nöjd med rundan ändå :)
 
Lördag var det 125 som stod på schemat, DM var ingick även i den klassen. Var felfri i grunden, sedan var det förhöjd omhoppning och då fick vi ett nedslag. Men slutade på en 10e placering i klassen och så blev vi distriksmästare 2012 för juniorer/young riders! :D Världens bästa!!!
 
Idag var det debut i 130.... Dagen började inte speciellt bra med att caesar knäade mig rätt på min knäskål. Så jävla ont gjorde det så tårarna bara sprutade, haha.. Kunde knappt rida fram något, men det resulterade ändå i en skitbra runda enligt mig med ett nedslag. Han krigade och jag tycker faktiskt att jag red ganska bra också :) Lite rutin på det här så kommer det bli super:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0