Måndag

Har haft en bra dag än så länge. Jag har unnat mig en ledig dag nämligen. Har läst ut min favoritbok, solat och nu håller jag på och tvättar!

Ikväll är det träning med odjuret, och även morgonträning imorgonbitti kl 9 står på schemat härnäst. Efter träningen ska jag åka direkt till jobbet och arbeta några timmar för sista gången på ett bra tag förmodligen. Eftersom de flesta dagis inte behöver vikarier varje dag på sommaren på grund av ihopslagning och semestrar så vågade inte jag chansa att livnära mig på de dagar som det behövs vikarier på. Ett ganska klokt beslut tror jag om man inte vill leva fattigt i sommar :) kommer sakna personalen och barnen grymt mycket men vi ses snart igen!! Så jag börjar på ett nytt jobb på torsdag så det ska bli spännande! Kommer även jobba helger på en restaurang/klubb här i stan, så det ska bli spännande måste jag säga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0