Tisdag

Träningen gick sjukt bra igår (hur nu det gick till). Han kanske Kände på sig att det var dags för en uppryckning, och det gjorde han ju helt rätt i! :)

Idag var det kortdag på jobbet som igår. 9.30-13.30. Jätte skönt den här veckan faktiskt, även fast det inte blir lika mycket cash;) heheh. Men imorgon är det 9-17 så det gäller att samla energi idag och lägga sig i tid! Efter jag slutade stack jag hem och la mig på soffan i 20 minuter innan jag åkte och lämnade kläder i en klädinsamling, därefter ner på stan och köpa en grej och sist men inte minst åkte jag och handlade lite. Kan ju inte livnära mig på vatten och bröd.... Har dock inte hunnit gjort det ännu tack och lov :)

Ska försöka dra igång en rejäl städning och lite rensning av kläder och skor. Huuua, gillas inte men det måste göras!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0