Lördag

Igår tog jag faktiskt en pw/springtur! Chockade kroppen lite och det kändes sjukt bra faktiskt! :D riktigt skönt. Var så längesen jag var ute och sprang så nu jäklar ska jag komma igång igen och få bort fettkilona som hänger och slänger. Sedan blev det lax, matvete och fetaoströra, typ min favvo! Så himla gott :) en lugn fredag kväll med Freddan fick avsluta dagen med lite sons of anarchy.

Idag har vi varit ute och promenerat på morgonen innan vi käkade lunch på mocca med mama och Malin. Åkte sedan ut till stallet och hoppade med hästarna! Gick så himla bra faktiskt, fina cesse :) hoppas att vi kommer någon vart nu, för är ju så trött på dom tråkiga nedslagen!

Nu ska jag skutta in i duschen och göra mig klar innan Emelie kikar förbi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0