onsdag

Nu när det är förmodligen sista slappveckan så tar man ju vara på den om man säger så! Sov till ungefär halv tio tror jag klockan var, dock vaknade jag ett par gånger innan och somnade om men jag klev inte upp förrän halv tio och det var ju bara såå skönt :) Inte för att jag har gått upp speciellt tidigt de andra semesterdagarna men ändå haha.. Jag åkte ut till stallet och trimmade Caesar på ridbanan. Han kändes väldigt mjuk och fin efter hoppträningen igår så det var roligt. Verkar inte vara nå strul med bettet som blev förra veckan så det är skönt att det gick över så snabbt!
 
Sedan har jag varit hos mamsen en sväng och fixat lite, och nu är jag hemma och ska strax klä om mig. Ska nämligen ta en pw hade jag tänkt. Solen tittar till och med fram nu efter att d et har varit mulet heeela dagen/morgonen. Dock ska det bli riktigt dåligt väder imorgon så det kan va skönt att få se lite solstrålar innan regnet kommer ösa ner. På tal om dåligt väder så var det ju sjukt konstigt väder igår kväll! Jädrar vad det blixtrade.. Det var som att det var någon som stod och tryckte på/av på en lampknapp när man tittade ut genom fönstret. Inte så konstigt att det är oväder på G när det är så varmt och härligt på dagarna. Men det passar ju bra att det ska va dåligt väder imorgon eftersom jag först ska lämna in bilen för någon kontroll, och sedan har jag tvättid halva dagen typ. Förstår inte hur det kan bli så jäkla mycket smutskläder?! Jag förstår nu stackars mamma som fick tvätta för hela familjen förut.. När man bara slängde kläderna i tvättkorgen för man inte orkade ta undan dem och lägga i garderoben, haha!
 
Ja som sagt, nu ska jag sno om till träningskläder och ut och röra på fläsket!
 
Saknar dessa underbara tider <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0